Setitis Minda



“Senaman yang paling mudah dan ‘murah’ ialah berjalan kaki, sehingga sekarang saya amalkan kecuali jika terlalu sibuk, saya akan gunakan alat senaman treadmill. Saya juga angkat dumbell untuk Kuatkan otot lengan.

“Mungkin kini tumbukan saya tidak sekuat dahulu, maklumlah usia sudah semakin meningkat, tetapi jika semasa muda sesiapa yang terkena tumbukan saya pasti akan terasa sakitnya,” 
-Dr Mahathir 
(Utusan Malaysia 18/10/09)





Die jugak kate berat die xpernah lebih 60 kg?Dan aku pun da 70 kg :(( NOOO! Kena exercise la lpas ni.Patutla lembab je otak,jalan lambat otak pon lambat rupenye. Untuk kebaikan final aku juga..





Kepade reader juga sila praktikkan senaman yeah,orang yang bulat bulat 'sfera' tak membawa manfaat untuk diri masyarakat dan negara, menyusahkan adela. (melainkan Jepun, diorang ade sumo)





Later~

0 comments:

 
Copyright © Varqidic