Perang Bermula






Esok bermula lah minggu terakhir untuk kelas2. Minggu last ni pun pnuh dengan test (19,22,23). Kalau ikutkan perang untuk final dah dikira bermula dah pun. Test2 tu KONON nya lah serangan musuh, dan kite kena tangkis. Mende aku merepek ni?




Entahla. Semester ni semester paling cepat, dan paling kelam kabut. Semua sebab H1N1.Takde study week,1st paper pulak start awal (31). Tengok muka setiap pensyarah yang mengajar pun boleh dilihat raut raut serabut. Apatah lagi pelajarnye.


Bak datang la wei final! meh aku tapau satu2. Stat mlm ni belajar betul2 la. Duduk depan, tumpu perhatian (sebelum ni tak) :D . Sempat nye,takde hal. Aku kan seronok last minute.


0 comments:

 
Copyright © Varqidic